Telekom – zažime celodenné výpadky spolu

By | 26. júna 2013
Telekom – zažime celodenné výpadky spolu

Dnešná skúsenosť so “službami” Telekomu je fakt “fantastická”. A to fantastická je naozaj myslené veľmi veľmi ironicky. Celý deň bez funkčného DSL internetu s katastrofálnymi rýchlosťami na mobilnom internete. Telekom to veru nevychytal.

Podľa DSL.sk Telekom zaznamenal včera (25.6. 2013) celoslovenský výpadok pevných liniek, do ktorého sú zapojené rovnako hlasové, ako aj dátové služby pre DSL internet. Telka funguje. Na 0800 123 777 vám automat oznámi len fakt, že “v našej lokalite evidujú výpadok a že na náprave sa intenzívne pracuje”. Celý deň!

Zaujímavý je však fakt, ktorý uvádza vrámci článku z 25.6. DSL.sk: “Podľa stanoviska spoločnosti pre DSL.sk sa prevádzka obnovila približne o 16:00.”
To však nie je pravda, keďže práve včera všetko normálne fungovalo a dnes (deň po obnovenej prevádke) nefunguje a Telekom internet hotline hlási spomínané oznámenie.

Ako môže Telekom vydať stanovisko, že sa prevádzka obnovila o 25.6. 2013 o 16:00 a deň na to, komplet celý deň sú služby nedostupné? Prosil by som stanovisko k tomuto!

Keďže som (bohužiaľ) vlastníkom aj mobilného programu od Telekomu aj s dátovým programom, používam ho ako núdzovú alternatívu na pripojenie na internet. A tu je ďalší problém.

Telekom internet 3G

Takto nejak vypadá test rýchlosti realizovaný pomocou Speedtest.net. Aj keď sa môže zdať, že je všetko v poriadku, podstatný je tu upload. Prakticky všetko, čo na internete robíte, si vyžaduje upload, ak je príliš malý, alebo nestabilný, pripojenie je nepoužiteľné. V mojom prípade pri uploadovaní malého 100kb súboru linka úplne skolabuje a musím čakať niekoľko minút, kým sa “zobudí”.

Keďže som pracovne plne závislý od internetu, je to pre mňa celkom veľký problém. A to nehovorím o tom, že Telekom nemá v centre mesta Nitra optickú sieť, ale iba DSL, ktoré je aj pri plnej funkčnosti značne pomalé (hlavne nepoužiteľný upload).

5 thoughts on “Telekom – zažime celodenné výpadky spolu

  1. martin

    Uz treti krat som sa dnes pokusil vyreklamovat, ze mi nechodia faktury s Telekomu a ze som zaplatil 16.75 Eura za “bezplatne” Magio. Pri uzatvarani zmluvy nam bolo povedane ze 3 mesiace nebudeme platit nic a po 3 mesiacoch si mam zrusit HBO a dalsie nadstandardne sluzby a nebudem dalsie 3 mesiace platit nic. Tak ma tych 16,75 za prve dva mesiace zaskocilo hlavne ked som predtym zaplatil 19 Eur za zavedenie Magia.
    Zatial poplatky platim len na zaklade SMS. Pred 3 dnami som to bol reklamovat v Auparku. Cakal som cca 40 minut. Ked som sa dostal na radu. Potom mi pani povedala ze im prave spadol system a ze mi nepomoze. Nasledne som bol vcera v Optime. Tam som to po 45 minutach cakania vzdal. Dnes som bol v Auparku a stravil tam cakanim 50 minut . Ked som prisiel na radu tak mi chlapik povedal, ze sa nevie dostat do fakturacneho programu a tym padom sa nevie pozriet na moj stav. Vraj mam prist o hodinu, ze mozno to pojde. Vravel, ze maju problemy aj so spracovanim faktur, su vraj v meskani niekolko dni ci tyzdnov.To som celkom nepostrehol lebo ma hlavne zaujimalo co mam robit dalej. Ako sa mam domoct svojho prava? Ved ja neviem za co vlastne platim. To asi bude aj dovod na zrusenie zmluvy, len neviem ako im dokazem ze mi nic neposielaju. Tak na toto ma pri uzatvarani zmluvy “zabudli” neupozornit.
    Neviem si predstavit ako budu fungovat ked pridu Vianoce.

    Reply
  2. Martin Bomba

    Aj mne sa to deje v roku 2013 totálne často. A to mám DSL internet od počiatku ako ho TELEKOM ponúka. Neviem dlhé roky OK a minulý rok katastrofa. A ja plánujem zmenu asi prejdem na ORANGE. A to nehovorím o problémoch TELEKOMU ako je v jednom článku na tomto blogu opísané o predlžovaní akciových bonusov po skončení platnosti. Drzosť Telekomu je nevídaná. Už som im tam 3 x za to povedal svoje.

    Reply
  3. Stano

    Telekom ma výpadky DSL všade. Na strednom Slovensku nejde net poriadne aj niekoľkokrát za mesiac. Je to bieda. Keď mi skončí viazanosť idem od nich preč.

    Reply
  4. Pavel

    s Telekomom som čím ďalej tým viac nespokojný,pretože v poslednej dobe sa mi často stáva že na mobilnom telefóne vôbec nemám signál, mám ho zopár rokov a signal býval predtym vždy výborný

    Reply
  5. Karol Surowski

    to sa dá aj nejako reklamovať,
    resp. žiadať odškodné?
    predpokladám, že stále nie…
    nepomohla by hromadná žaloba?

    Reply

Pridajte komentár