Nový web PremiumHosting.sk – krátke predstavenie

By | 11. mája 2012

Netajím sa tým, že moja firma spolupracuje s poskytovateľom hostingu PremiumHosting.sk. Spolupráca je vzájomná a prerástla až to tvorby kompletne nového, moderného webu, ktorý je online už od dnešných ranný hodín. V krátkosti by som web a hlavne niektoré jeho vychytávky, rád predstavil.

Hneď na úvod by som rád upozornil, že nech sme testovali akokoľvek svedomito, bugy sa objaviť môžu a budem len a len rád, ak by ste mi ich reportovali v komentároch.

Od začiatku sme nič nenechali na náhodu a stavili sme na istotu, aj preto vizuálnu stránku webu pripravila renomovaná firma Odyzeo. Týmto ďakujem aj pánu Radoslavovi Balajkovi za konzultácie a spoluprácu. Vzhľad je samozrejme vecou osobného vkusu, niekomu sa páčiť nemusí, no mne sa páči, je vzdušný, mierený do sféry čo najvyššej použiteľnosti s množstvom call 2 action prvkov. Použité CMS je WordPress, všetko beží na technológiách PHP, MySQL, CSS, xHTML, jQuery.

Dolná časť hlavnej stránky poskytuje súhrn aktuálneho diania na blogu, Twitteri a Facebooku. Všade prítomné (spomínané) call 2 action prvky navádzajú neznalého návštevníka ku kontaktovaniu supportu, či už prostredníctvom kontaktného formulára, alebo online chatu. Ak by teda niekto nevedel, že čo a ako, stačí napísať a podpora hostingu sa postará a poradí.

Hostingové balíčky

Čo je však dôležitejšie sú samotné hostingové balíky (vybrať si ich na úvodnej stránke, prípadne podstránke venovanej porovnaniu hostingov) a ich objednávka. Klasické webhostingové balíčky sú 3 – MINI, PRO a MAXI. Podľa názvov už možno usúdiť, že sa bude jednať o základné, stredné a najvyššie možné riešenie. Čo však veľa z vás môže oceniť je fakt, že každý z týchto balíčkov webhostingu je možné upraviť na mieru. Ak si chcete vyskladať vlastný hosting a chcete abslútnnu volnosť, odporúčam zvoliť a upraviť hosting PRO. Ostatnými krokmi vás už povedie nápoveda objednávky.

Web hosting na mieru

Pri tvorbe tohoto webu ako aj jeho produktov sme sa snažili maximalizovať voľnosť požiadaviek zákazníka, zjednodušiť proces nákupu, spríjemniť a sprehľadniť pobyt na webe. Ak nám niektoré detaily unikli, určite sa ich budeme snažiť v priebehu času optimalizovať, odlaďovať a prispôsobiť na maximálnu použiteľnosť. Tá je pri obdobných weboch na prvom mieste, čo si neuvedomuje každý. Veď pripravovať sa zbytočne o konverzie je plytvanie peniazmi a možnosťami :-)

Pridajte komentár