Ako zarobiť na voľbách

By | 12. júna 2010

skd283882sdcUrčite ste si všimli na rozličných internetových stránkach kopec reklamy politických strán. Áno, politická kampaň (samozrejme) zasahuje aj internet a PPC (pay per click) a CPT (cost per thousand impressions) reklamné systémy. Konkrétne v 3 takýchto reklamných sietiach inzerujem aj ja. Etarget, Google Adsense a web2media. Ako dokážu ovplyvniť štatistiky províznych systémov voľby?
Práve predvolebné reklamné banery a slogany dokážu prilákať pozornosť návštevníka webu. Či už negatívnym, alebo pozitívnym spôsobom – to je v podstate jedno. Preklik na predvolebné banery a textové dokazy je štatisticky vyšší. Čo je však ešte dôležitejšie, aby sa táto reklama dostala všade, musí byť drahšia a vyššia je aj provízia pre webmastera. Zvýšenie som postrehol hlavne na zábavných weboch s videoobsahom, kde je relevancia reklamy nižšia, ako pri odborných weboch na klasické témy (bývanie, šperky, pôžičky, automobily atď.).

reklama

Ľahkým spôsobom si na voľbách môže pekne zarobiť každý šikovný človek, ktorý (možno zámerne) pre voľbami vybuduje sieť podobných webov (pri dnešných možnostiach to nie je také zložité), prípadne obohatí už svoje existujúce weby o spomenuté reklamné systémy, ktoré túto reklamu zobrazia.

Heslo dňa – ak ste voľbami znechutení, tak na nich aspoň zarobte ;-)

Pridajte komentár