V krátkosti by som rád zhrnul môj pohľad na „študentskú“ konferenciu UniCamp, ktorá sa konala v Trnave na UCM. Post píšem hodinku po návrate z konferencie, takže všetko mám ešte „fresh“ v hlave.
Na miesto činu sme sa bezproblémovo dostali spolu s Depim (ako tradičný nitriansky výsadok) niekedy pred obedom, podali sme si ruky s pár zúčastnenými (vďaka hlavne Petrovi Kučerkovi za nečakanú exkurziu po univerzite). Bola akurát obedná prestávka, tú sme využili a behli do centra mesta na obed. Nájsť pizzerku našťastie (nakoniec) nebol problém.
Poobede už nasledovala (mnou očakávaná) prednáška Rasťa Synopsiho Tureka – Sociálne siete: návod pre deti, ktorá bola tradične skvelá a (opäť tradične) rozpútala vášnivú debatu bohato zastúpeného obecenstva.
V tej istej miestnosti sme si pozreli aj prednášku Michala Trubana – Elitné tipy pre elitné internetové firmy, ktorá taktiež splnila očakávania. Dávka zaujímavých a vtipne podaných informácií z prvej ruky, ako sme si už u Michala zvykli.
Našu návštevu Trnavského UniCampu spečatila posledná prednáška Marketingus v podaní Michala Meška. Ten poodhalil zákulisie niektorých marketingových aktivít Martinusu.
Všetky prednášky boli viacmenej zamerané na marketing, prípadne sociálne siete a treba povedať, že všetky 3, na ktorých som bol ma dokonale zaujali, dobre sme si podiskutovali, zasmiali a domov sme sa vrátili aj o niečo múdrejší :-). Nedá mi nespomenúť hojnú účasť pekných a zhovorčivých slečien. Kto by to bol povedal, že sa z geekovských a ITčkarskych akcií (asi evolučne) vyvinie konferencia, na ktorej bude (z minimálne polovice) zastúpené ženské pokolenie. Tento trend sa mi páči.
UniCamp bol naozaj skvelý (čo potvrdzuje aj záujem médií) a je vhodnou konkurenciou klasických barcampov.
Pingback: Tweets that mention Trnavský univerzitný UniCamp sa vydaril -- Topsy.com