Naozaj to veľkým spoločnostiam stojí za to? Rozosielať nevyžiadanú poštu k veľkým značkám naozaj nepatrí. So Ševtom som vždy sympatizoval, v oblasti kancelárskych potrieb, školských potrieb a papiernictva sa vypracovali priam vzorovo. Čo ich ale viedlo k tomu, že pred pár dňami ospamovali nevyžiadanými mailami celé Slovensko?
Pomaly mi to začína pripadať tak, že viac týchto veľkých hráčov využíva služby reklamnej spoločnosti, ktorá tieto metódy praktizuje. Rozosielať spam veľkým spoločnostiam proste nesvedčí! Alebo to máme brať tak, že to Ševtu to nejde až tak dobre a nutne si potrebuje privyrobiť nezákonným a neetickým propagovaním vlastného eshopu prostredníctvom spamu? Alebo im to ide naozaj dobre a nemajú sýtosti? Všetci by si mali uvedomiť (a hlavne ľudia zo Ševtu), že týmto konaním porušujú zákon o elektronických komunikáciách a zákon o reklame!
Inteligentní ľudia si ale z takejto „reklamnej kampane“ zoberú len to najhoršie a váš brand, milý Ševt, tým značne utrpí.
Prečítajte si aj článok Ako SPAMUJÚ veľké (slovenské) firmy, politické strany, weby a eshopy?