Marketing je dôležitý, ak chcete predať, musíte sa vedieť presadiť a prezentovať. Treba vedieť osloviť cieľovú skupinu. Ako obyvateľ menšej dedinky som svedkom úspešným marketingových ťahov cez lokálny rozhlas na dennom poriadku.
Príde firma predávať náhrobné kamene, pomníky, proste komplet vybavenie hrobu. 8:30 to v rozhlase rozhlásia (hláseniu samozrejme predchádza kvalitná ľudovečka).
A teraz k podstate:
- 8:30 ráno
- deti v škole
- všetci v práci okrem…
- dôchodcov a teda cieľovej skupiny morbídneho marketingu
Starších obyvateľov dediny pravdepodobne takýto oznam naozaj zaujíma a utekajú nakúpiť vybavenie pre svoj posledný odpočinok.
Bohužiaľ podobné hlásenia počúvam pravidelne, keďže svoj biznis riadim z domu (s občasným výjazdom do mesta).