Firemná politika Telekomu alebo ako prísť o zákazníka

By | 9. septembra 2013
Firemná politika Telekomu alebo ako prísť o zákazníka

Telekom Vám nemá problém automaticky aktivovať služby na 3 mesiace zdarma a následne, ak si ich manuálne neodhlásite, Vám ich aktivuje natrvalo. To znamená, že si prakticky neustále musíte kontrolovať svoje aktívne služby, inak budete preplácať.

Medzi takéto služby patrí:

  • Magio internet Security (nejaký zbytočný antivirák) – 2,09 EUR bez DPH
  • TV Balíček HBO + Cinemax – 8,32 EUR bez DPH

To je spolu 12,49 EUR s DPH / mesiac

Ďalšia zvláštnosť je, že Vám budú účtovať nájom toho istého Magio Boxu, ktorý ste už predtým, počas 2 ročnej viazanosti, splácali, aj počas nasledujúceho (dobrovolne predĺženého) obdobia. Splácať už splatené, to je fakt skvelé.

A čerešnička na torte, internet + základná programová ponuka stojí LEN 30,18 EUR mesačne! A to je dámy a páni ďaleko najdrahšia ponuka. Jediná výhoda je naozaj široká dostupnosť.

Takto si Telekom váži svojich dlhodobých zákazníkov. Po ukončení aktuálnej viazanosti sa určite rozlúčime.

3 thoughts on “Firemná politika Telekomu alebo ako prísť o zákazníka

  1. Marek

    Mne spravili toto iste pred 2-3 rokmi a to bol dovod k tomu aby som od nich odisiel k O2.

    Reply
  2. robert

    ale ved ked si ty aktivujes tieto sluzby suhlasis s tymi podmienkami, ze ti ich po 3ch mesiacoch spoplatnia.

    Reply

Napísať odpoveď pre Marek Zrušiť odpoveď