Morbídny marketing na dedine

By | 7. apríla 2011

Marketing je dôležitý, ak chcete predať, musíte sa vedieť presadiť a prezentovať. Treba vedieť osloviť cieľovú skupinu. Ako obyvateľ menšej dedinky som svedkom úspešným marketingových ťahov cez lokálny rozhlas na dennom poriadku.

Príde firma predávať náhrobné kamene, pomníky, proste komplet vybavenie hrobu. 8:30 to v rozhlase rozhlásia (hláseniu samozrejme predchádza kvalitná ľudovečka).

A teraz k podstate:

  • 8:30 ráno
  • deti v škole
  • všetci v práci okrem…
  • dôchodcov a teda cieľovej skupiny morbídneho marketingu

Starších obyvateľov dediny pravdepodobne takýto oznam naozaj zaujíma a utekajú nakúpiť vybavenie pre svoj posledný odpočinok.

Bohužiaľ podobné hlásenia počúvam pravidelne, keďže svoj biznis riadim z domu (s občasným výjazdom do mesta).

Pridajte komentár